Kysymyksiä, vastauksia ja uudistuksia

Kysymyksiä, vastauksia ja uudistuksia

Blogimme tärkeänä tarkoituksena on paitsi kertoa tavaranhakumatkoistamme, myös vastata avoimesti teiltä tulleisiin kysymyksiin ja kehitysehdotuksiin. Yrittäjänä huomaa, miten tärkeää palautteen saaminen on, jotta asioita voi tehdä paremmin. Kuten tiedämme, palautteen antaminen voi joskus tuntua vaikealta. Kiitos siis teille kaikille, jotka olette sitä antaneet.


”Miksi myydyt tuotteet ovat edelleen näkyvissä verkkokaupassanne?”

Halusimme, että uudetkin asiakkaat saavat käsityksen tyylistämme ja oppivat, millaisia esineitä meiltä voi löytää. Päätimme siis jättää myydytkin tuotteet näkyville ja ajattelimme, että sivun yläreunan suodatintyökalulla asiakas voi halutessaan helposti seuloa näkyviin vain varastossa olevat tuotteet.

Teidän palautteenne ansiosta teimme kuitenkin parannuksia niin, että klikkaamalla nyt ”Kaikki tuotteet”, näet ainoastaan kaikki myynnissä olevat esineet. Jos haluat selailla myytyjä tuotteita, löydät ne ”Myydyt”-kokoelmasta.


”Miksi myytyjen tuotteiden hinnat ovat näkyvillä?”

Pidämme hinnat näkyvillä siksi, että osaamme pitää hinnat suunnilleen linjassa vanhojen kanssa. Aina kuitenkaan näin ei ole, vaan hinta saattaa olla aiempia vastaavia tuotteita korkeampi. Syy tähän on se, että hankintavaiheessa maksamme niistä joskus itsekin enemmän ja kate on pienempi. Haluamme kuitenkin tuoda näitä kirkkaimpia helmiä asiakkaidemme saataville.


”Miksei teillä ole noutomahdollisuutta?”

Tällä hetkellä olen päätyöni Jääkiekon takia ulkomailla, mistä käsin teen kaikki Vintagetallin tietokonehommat. Vaimoni hoitaa Suomessa oman työnsä ohessa tuotteiden kuvaamisen ja postitukset. Elämäntilanteestamme johtuen noutoaikojen sopiminen on täällä hetkellä hankalaa.

Helpotusta on kuitenkin luvassa palatessani keväällä Suomeen. Palattuani tulevat noudot jälleen mahdollisiksi ja informoimme teitä, kun tämä tapahtuu. Noudot avaavat meille myös mahdollisuuksia tuoda myyntiin sellaisia tuotteita, joiden postittaminen on vaikeaa.


”Miksi teidän pop-upit on niin harvoin?”

Tähän vastaus on melkein sama, kuin äskeiseen kysymykseen. Verkkokaupan ohella asiakkaiden kohtaaminen kasvotusten on todella piristävää. Onneksi jälleen keväällä ja kesällä pystymme pitää tallin ovia auki useammin.

Kiitos kysymyksistä!

-Aleksi

Takaisin blogiin

Kirjoita kommentti